شنبه, 27 آبان 1396
کد پست : 884
بازدید : 1417
دیدگاه : بدون
آخرین خبرها

2000 متر از لوله های فرسوده آب آشامیدنی دورودگاه در حال تعویض

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دورودگاه ، حبیب بخشی دهیار دورودگاه در گفتگو با این پایگاه اطلاع رسانی گفت : به یاری خداوند و همت مسئولین و همکاری مردم هم اکنون در حال تعویض 2000 متر از لوله های آب آشامیدنی دورودگاه هستیم .

وی بیان کرد : اولویت های تعویض لوله خیابان دانش آموز ، خیابان منتهی به حسینیه اعظم ، خیابان ابوالفضل (ع) تا میدان تعزیه هیئت ابوالفضل العباس (ع) ، خیابان منتهی به مسجد ابوذر و خیابان شهید پورحسینی ( از پایگاه مقاومت وحدت تا منزل حسن محبوبی ) می باشد . تمامی هزینه های تعویض لوله و نیروی انسانی از طرف این دهیاری بوده و متاسفانه از اداره آب منطقه هیچ گونه نیروی انسانی ارسال نشده است . تنها هزینه ای که بر عهده ساکنین خواهد بود تهیه وسایل انشعاب منزل خود بوده که تعویض این انشعاب نیز از سوی نیروی انسانی دهیاری رایگان می باشد .

دهیار دورودگاه افزود : جنس تمامی لوله ها از نوع نیوپایپ بوده و ساکنین می توانند تمامی وسایل انشعاب را از فروشگاه های لوله فروشی که در روستا موجود می باشد تهیه نمایند .

بخشی در مورد همکاری های مردم روستا بیان داشت : از تمامی ساکنین روستا درخواست می شود که هر چه زود تر به تهیه وسایل انشعاب لوله منزل خود اقدام نمایند تا به محض رسیدن حفاری جهت تعویض لوله به نزدیکی منزل هایشان ، عملیات سرعت بخشیده شود . در صورت عدم تهیه این وسایل متاسفانه پر کردن حفاری در کنار منزل فرد مذکور تا زمان تعویض انشعاب صورت نخواهد گرفت .

وی در مورد تخمین هزینه های تعویض لوله ها نیز گفت : حدود 70 میلیون تومان هزینه لوله ها و نیروی انسانی تخمین زده شده است که بحمد الله با سرعت قابل توجهی در حال تعویض می باشد . اولویت فعلا با توجه به بودجه موجود ، 2000 متر بوده که انشاءالله پس از تکمیل این مقدار ، در آینده ای نزدیک دیگر لوله ها نیز تعویض خواهند شد .

بخشی در پایان گفت : پروسه زمانی تمامی حفاری ها و تعویض لوله نهایتا یک هفته بوده و در صورت همکاری هرچه بهتر مردم این زمان مطمعناً کاهش خواهد یافت . تمامی حفاری ها به محض تعویض لوله پر خواهد شد و پس از آن نیز زیرسازی هایی جهت ایجاد آسفالت انجام خواهد گرفت . با توجه فرا رسیدن فصل پاییز و سرد شدن هوا و بارش باران ، می کوشیم که هر چه سریعتر تعویض لوله ها صورت گرفته تا در صورت بارش باران مشکلات تردد در معابر عمومی به وجود نیاید .

با توجه فرا رسیدن فصل پاییز و سرد شدن هوا و بارش باران ، می کوشیم که هر چه سریعتر تعویض لوله ها صورت گرفته تا در صورت بارش باران مشکلات تردد در معابر عمومی به وجود نیاید .

 

درباره نویسنده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان ثبت نام یا ورورد به ناحیه کاربری.
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
لطفا کد امنیتی زیر را وارد کنید
امروز : پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 20:20 ب ظ