چهارشنبه, 08 خرداد 1392
کد پست : 151
بازدید : 2665
دیدگاه : بدون
آخرین خبرها

گفتگو با جعفر باقری حقیقی از کاندیداهای شورای اسلامی روستای دورودگاه

با عرض سلام خدمت همه بازدید گننده گان محترم وب سایت روستای دورودگاه . گفتگوی زیر مربوط به جعفر باقری حقیقی از کاندیداهای شورای اسلامی روستاست که در زیر توجه شما را به آن جلب می کنم. همچنین شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات مطرح نمایید و ما هم طبق روال همیشه به کاندید مورد نظر اعلام نماییم.


متن گفتگو به شرح زیر می باشد :

1- در صورت تمایل و جهت اطلاع مخاطبان توضیحات بیشتری پیرامون مشخصات، سوابق و مسؤولیت‌هایی که تا کنون داشته‌ و دارید بیان فرمایید. 

(فاقد جواب)

 

2- هدف جنابعالی از کاندیداتوری در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی روستای دورودگاه چیست؟

 اگر مردم برای خدمتگزاری، بنده را انتخاب نمایند تا آنجا که بتوانم برای توسعه روستا و خدمتگزاری به مردم تلاش خواهم کرد.

3- حوزه تخصصی جنابعالی که احساس می‌کنید مورد نیاز شورای اسلامی روستا شود در چه بخشی است؟ در این تخصص‌ها چه دستاوردهایی تا کنون داشته‌اید؟

در خصوص تخصص باید بگویم که در حوزه صنعت و هنر و الکترونیک می باشد. در بخش هنر می توان به معرفی روستا و آثار تمدن این روستا با استفاده از فیلم و عکس و مقاله به تمام ایران اشاره کرد. و در حوزه الکترونیک نیز موفقیت هایی از جمله آوردن شبکه اینترنت پر سرعت در روستا می باشد

4- از دیدگاه شما جایگاه فعلی روستای دوردگاه در بین روستاهای اطراف چگون جایگاهی است؟ شورای اسلامی روستا چقدر می‌تواند در ارتقاء این جایگاه مؤثر باشد؟

جایگاه روستا باید خیلی بالاتر از این ها باشد. با توجه به سابقه دیرینه تمدن این روستا بین تمامی همسایگان باید بیشتر از این باشد- نقش شورا اگر به معنای واقعی کلمه باشد باید خیلی مؤثر باشد نه به معنی تضاد و لجاجت.

5- تعریف جنابعالی از شورای اسلامی چیست؟

 به مجموعه چند نفر که در یک جا جمع می شوند و با استفاده از نظرات دیگران و بحث و تبادل نظر به یک نتیجه واحد برسند به نظر بنده می توان یک شورا گفت.

6- نظر شما راجع به عملکرد شورای حاضر که آخرین روز‌های خود را سپری می‌کند چیست؟ چه نمره‌ای به‌ آن می‌دهید؟

همانطور که در جواب به سؤال شماره 5 اشاره شد از دل شورا باید یک نظر واحد استخراج شود نه ... .

همانطور که در علم فیزیک برآیند نیروهای مخالف که با هم جمع می شوند برابر با صفر می شود ولی نیروهای هم جهت که با هم جمع می شوند نیروی بزرگتری بوجود می آید. نمره دادن را به شما می سپارم.

7- برنامه‌های جنابعالی در صورتی‌که ان شاء الله به عنوان عضو شورا انتخاب شدید چه خواهد بود؟

برنامه آینده اگر بنده به عنوان عضو شورا پذیرفته شدم خلاصه بگویم تلاش در جهت گرفتن امتیازات، امکانات  رفاهی و تفریحی و اقتصادی در تمامی زمینه های کشاورزی و صنعت و ... و توسعه زیرساخت ها می باشد.

8- در این دوره 9 نفر برای شورای اسلامی روستا کاندیدا شده‌اند و قطعا 4 نفر رأی نخواهند آورد و عضو شورا نخواهند شد. اگر شما نیز یکی از این چهار نفر باشید، چه عکس العملی نشان خواهید داد؟

عدم انتخاب بنده دلیل بر سلب مسئولیت بنده نمی شود چون ما همه در قبال روستایمان وظایفی داریم و با انتخاب هر کس، مسئولیت آن فرد بیشتر می شود.

9- با تشکر از جنابعالی، چنانچه مطلب دیگری در نظر دارید که در سؤالات این مصاحبه ذکر نگردیده بیان فرمایید.

(فاقد جواب)

 {jcomments on}

درباره نویسنده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان ثبت نام یا ورورد به ناحیه کاربری.
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
لطفا کد امنیتی زیر را وارد کنید
امروز : جمعه, 31 فروردين 1403 02:20 ق ظ