چهارشنبه, 19 خرداد 1400
کد پست : 1175
بازدید : 811
دیدگاه : بدون
ورزشی با کمک شورای اسلامی و دهیاری دورودگاه

یک دستگاه اسپک زن جهت رشد والیبال پایه دورودگاه خریداری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دورودگاه یک دستگاه اسپک زن با رویکرد تقویت والیبال پایه به مجموعه والیبال دورودگاه اضافه شد .

محمد حسن (ابوذر ) موسوی از مربیان والیبال دورودگاه در گفتگوی تلفنی با پایگاه اطلاع رسانی دورودگاه ابراز داشت : با تزریق مبلغ 5 میلیون تومان توسط مجموعه دهیاری و شورای اسلامی دورودگاه به والیبال دورودگاه تصمیم بر آن شد تا با خریدن یک دستگاه اسپک زن ویژه دو مجموعه والیبال آقایان و بانوان گامی هر چند کوتاه جهت تقویت والیبال پایه برداریم .

وی ادامه داد : خرید این دستگاه در مقابل هزینه های بسیاری که اکثر آنها به صورت خودجوش و مردمی بوده و از هزینه های شخصی مصرف شده است کاملا ناچیز بوده و امیدواریم با پیشرفت والیبال دورودگاه شاهد کمک های زیرساختی بیشتر ی به این ورزش پرطرفدار باشیم .

موسوی در مورد انتخاب وی به عنوان یکی از مربیان برتر شهرستان دشتستان گفت : این از لطف و محبت کارشناسان والیبال شهرستان و مردم عزیزمان دورودگاه بوده و از تمامی کسانی که در نظرسنجی انتخاب بهترین مربیان والیبال دشتستان به بنده رای دادند تشکر می کنم .

محمد حسن (ابوذر ) موسوی به تازگی توسط کارشناسان والیبال شهرستان دشتستان در میان 6 مربی برتر شهرستان دشتستان قرار گرفته است .

درباره نویسنده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان ثبت نام یا ورورد به ناحیه کاربری.
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
لطفا کد امنیتی زیر را وارد کنید
امروز : جمعه, 31 فروردين 1403 05:18 ق ظ