پنج شنبه, 21 تیر 1397
کد پست : 997
بازدید : 1083
دیدگاه : بدون
حوادث

معترضان مانع لاین بندی استاندارد آب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دورودگاه با توجه به کمبود آب شرب در شهرستان دشتستان و به وجود آمدن مشکلات بسیار ، این کمبودی به تمام نقاط شهرستان از جمله روستای دورودگاه نیز سرایت کرده است در همین خصوص سه شنبه 19 تیر ماه تجمع اعتراض آمیزی در ورودی دورودگاه توسط برخی اهالی صورت گرفت .

اما از نکات قابل توجه اینکه مردم دیگر قسمت های شهرستان برای نبود آب معترضند اما برخی اهالی دورودگاه معترض به ایجاد «بی عدالتی » در مورد تقسیم آب توسط مسئولین داخلی هستند .

اسماعیل تقی نژاد ریاست شورای اسلامی دورودگاه در گفتگوی حضوری با این پایگاه اطلاع رسانی گفت : با توجه به وسعت و پرجمعیت بودن روستای دورودگاه در اوایل روزهایی که کمبود آب در سراسر شهرستان شروع شد ، لاین بندی آب دورودگاه اول به صورت 24 ساعت 24 ساعت انجام گرفت و مجددا به دلیل کاهش فشار آب این لاین بندی به 24 ، 48 ساعت افزایش یافت .

رییس شورای اسلامی دورودگاه ادامه داد : اما با این وجود آبرسانی به قسمت انتهایی دورودگاه به هیچ وجه انجام نمی گرفت و یا با فشار بسیار پایین صورت می پذیرفت. از این رو با تحقیقات دهیاری و شورای اسلامی مشخص شد که ورودی روستا لاین بندی ندارد و در مواقع وجود آب ، این قسمت بیشتر مواقع از آب شرب برخوردار است . از این رو درصدد آمدیم تا لاین بندی به عدالت صورت گیرد و منهولی را در ورودی روستا قرار داده تا قسمت انتهایی دورودگاه هم از آب شرب برخوردار شود .

اصغر راه پیما از اعضای شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با این پایگاه اطلاع رسانی تصریح کرد : نیروی انسانی دهیاری روزیکشنبه 19 تیرماه به محض انجام لاین بندی ورودی دورودگاه ، با جمع معترضین آن نواحی مواجه شد که برخی اظهار داشتند که ما نمی گذاریم که آب این قسمت لاین بندی شده و برخی نیز معترض بودند که چرا این قسمت همیشه باید از آب شرب برخوردار باشد و متاسفانه ضمن آسیب رساندن به بیل مکانیکی دهیاری ، مانع انجام کار شدند .

راه پیما افزود : این قسمت توسط دهیاری و شورای اسلامی قطعا لاین بندی خواهد شد تا عدالت در مورد تقسیم آب صورت گیرد .

وی ادامه داد : کادر شورای اسلامی از طریق تانکر از انبار های شخصی آب پر کرده و به منازل قسمت انتهایی روستا می برد ؛ مردم باید صبر بیشتری پیشه کرده چرا که دورودگاه به نسبت دیگر قسمت های شهرستان از وضعیت بهتری برخوردار است؛ تمامی تلاش های دهیاری و شورای اسلامی ایجاد آسایش و امکانات مناسب برای مردم است ، مردم نیز باید همکاری های لازم را با مسئولین انجام دهند .

 

 

 

درباره نویسنده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
امروز : شنبه, 08 ارديبهشت 1403 00:23 ق ظ