یکشنبه, 04 شهریور 1397
کد پست : 1012
بازدید : 1351
دیدگاه : بدون
ورزشی

و بالاخره سالن ورزشی دورودگاه پس از 9 سال افتتاح شد+گزارش تصویری صدا وسیما

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دورودگاه ، سالن ورزشی شهدای دورودگاه با اعتبار ۱۹.۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت هزار و 204 متر مربع با حضور عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر پیش از ظهر شنبه در این آئین اظهار داشت: در هفته دولت امسال، ۱۲ پروژه ورزشی استان بوشهر با اعتبار ۱۷۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد بهروزیان‌فرد درباره مشخصات فنی این پروژه بیان کرد: سالن ورزشی دورودگاه دارای سالن اصلی به ابعاد 1204 متر مربع زیربنا به همراه قسمت های اداری و محوطه بیرونی می باشد .

در این مراسم عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ضمن تشکر از فرماندار برازجان و مدیر کل تربیت بدنی استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگار جوان ، اظهار داشت : انشاءالله این فضای ورزشی رو که از قبل شروع شده بود با همتی که به خرج داده شد در موعدی که به ما وعده داده بودند امروز در هفته دولت به بهره برداری رسید و عملا در اختیار ورزشکاران قرار گرفت که عزیزان ما بتوانند اوقاتشان را پر کنند و از این فضای ورزشی در جهت توسعه سلامت و ورزش بهره بگیرند .

حجت الاسلام رنجبر روحانی مستقر دورودگاه نیز ضمن عرض خسته نباشید به دهیاری و شورای اسلامی گفت : قطعا با پیگیری های مستمر دهیاری و شورای اسلامی در این چند سال شاهد به بهره برداری این سالن ورزشی بوده ایم و امیدواریم که مبارک ورزشکاران پرتلاش روستای دورودگاه باشد .

به گفته اسماعیل تقی نژاد ریاست شورای اسلامی دورودگاه این پروژه ورزشی در سال 89-88کلنگ زنی شد و امسال با پیگیری های مستمر حجت الاسلام رنجبر به همراه شورای اسلامی افتتاح شد .

 

درباره نویسنده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان ثبت نام یا ورورد به ناحیه کاربری.
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
لطفا کد امنیتی زیر را وارد کنید
امروز : جمعه, 07 ارديبهشت 1403 18:50 ب ظ